www.dominikaplucia.pinger.pl

piątek, 5 października 2012

CAMI,JON I MOJE KOTY:)







6 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia (modelki zresztą też) :))) Z tym kociem dodatkowa atrakcja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNIE RAZEM WYGLĄDAJĄ :-)POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sprawie peruczek ... może Dolly chce sprzedać tą peruke blond z grzywką lub inną pilnie potrzebuje -bo zdarzył się wypadek....:-(!!! Pozdrawiam serdecznie ! Buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Emmy....przykro mi....ale nie sprzedaje peruczek....kazda na swoja wlascicielke...i nie mam ani jednej "na zapas"
    Dlugo polowalam na ta blond peruke od Sydney BJD....dlatego jest dla mnie bezcenna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To tudno...:-) A gdzie Dolly upolowała tą Sydney BJD?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń