www.dominikaplucia.pinger.pl

czwartek, 4 lipca 2013

Pierwsza stylizacja Anji/szybka sesyjka przed powrotem męża z pracy:)FR16 Elsa









 Poniewaz moja fascynacja Anja jest przeogromna....postanowilam szybko wystylizowac stylizacje wlosow Anji w/g wczesniejszego planu
I tak z czekoladowej pieknosci stala sie czarnowlosa pieknoscia
Zawsze wzdychalam do Dani Zarr....zatem postanowilam Anje troszke do Niej upodobnic:
Oczywiscie wig nie niszczy Jej pieknej oryginalnej fryzurkiI to jest fajna sprawa.
Ubranie robocze....Musze Anji kupic teraz cos extra
Zatem Anja w wersji dlugowlosej czarnulki....

4 komentarze:

  1. No, no! Piękna jest, naprawdę zazdroszczę Ci jej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje:)Jutro nowa sesyjka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moja Droga :-) Oniemiałam z wrażenia....! W tej peruce wyglada oszałamiająco ...postanowiłam ,że jeżeli nadaży sie okazja to sprawie sobie taką samą... zakochałam sie w tej piękności nic na to nie poradze szczegolnie w tej fryzurze...Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń